Hey,welcome to my blog :)
Follow | Dashboard

Entry | About | Board | Credit


One Direction- one band one dream
ASSALAMUALAIKUM

Haa, sekarang kan dah kecoh lagu yang hot gegila sekarang What Makes You Beautiful.
Mula2 dengar, umm best la jugk. Tapi, tak kenal lagi nama band tu. Bila dah tau nama band, umm okay. Then, saja2 tengok siapa lah One Direction yg Hoooottt tu. Pergghhh, hensem oh.
Tapi, my my my lovin just one Niall Horan ataupun Nialler


Yang nilah, org gila je cakap tak hensem. Saya suka yg kiri sekali Niall.





If you a directioner, can you tell me who this those eyes :P

Birthday Party
Harry : 1 Feb 1994
Niall : 13 Sept 1993
Liam : 30 Aug 1993
Zayn : 12 Jan 1995
Louis : 24 Dis 1991

Why you guys fuckin hot eh?

Lagu 1D yg aku minat, What Makes You Beautiful, One Thing, More Than This, Up All Night,
Moments, I Wish, I Want, Gotta Be You, Forever Young, Save You Tonight, Everything About You,
I've Should Kiss You, Na Na Na dan semua lagu yg 1D ada. Hahah, harap suatu hari nanti dapat jumpa koran keh.

ThankYouVeryMuch





Older post